Vargarna

Sidan för DogLovers!

Space Buddies

Lämna en kommentar

Jag har sett Space Buddies! Såhär tycker jag om den:

Valpgänget Space Buddies  är på g igen! Fast nu i rymden!

Space Buddies handlar om fem goldenretriver valpar som av misstag hamnar i rymden. Där får de vara med om spännande äventyr som världen sent ska glömma!

Filmen är charmig och rolig. Jag rekomenderar den för yngre barn då effekterna är välldigt barnvänliga och skämten förstår alla åldrar. Men jag, min bror och även pappa log lite när vi såg den. Jag tycker att alla hundälskare med bra humor ska se den för alla hundar och deras repliker är så söta!

En gullig liten äventyrsfilm!

Författare: vendela96

Flute, Paint, Basketball, Make Movies, Write, Take Pictures, Travel...

Kommentera

